wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt!



Napisałam krótkie życzenia pod ostatnim postem, ale postanowiłam napisać specjalny właśnie z tej okazji. Z okazji świąt Bożego Narodzenia!
Najpierw chciałabym podziękować wszystkim, którzy odwiedzali, czytali lub komentowali moje rozdziały. To naprawdę dużo dla mnie znaczy. Cieszę się, że komuś podobają się moje wypociny. W tym miejscu przepraszam również za rzadkie komentowanie Waszych cudownych blogów. Ja naprawdę czytam, tylko czasem moja słaba pamięć daje mi się we znaki :)
Teraz czas na życzenia....
Życzę Wam pięknych Świąt spędzonych w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Życzę wielu prezentów, choć nie do końca o to chodzi w świętach :) Życzę, aby Wasze pupile przemówiły ludzkim głosem o północy! Życzę Wam ciepłej atmosfery i smacznych potraw przy wigilijnym stole. Życzę Wam wiele śmiechu i tony radości. Na koniec życzę Wam weny, która jak dobrze wiemy bywa przydatna :)


Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Nawet jak czasami umknie tobie skomentowanie jakiegoś rozdziału, to i tak wracasz. Wiem o tym.
    Tobie również życzę mnóstwo ciepła i miłości oraz spełnienia marzeń i snów, by Nowy Rok był jeszcze piękniejszy, niż ten, który właśnie mija.

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~

Lydia - Land of Grafic