poniedziałek, 27 stycznia 2014

Informacja

Witajcie kochani!
Rozdział powinien był pojawić się już kilka dni temu. Tak, nie brzmi to zbyt dobrze. W piątek skończyłam go pisać, naprawdę się napracowałam i zapisałam w Wordzie... Cóż, niestety coś nie poszło tak jak miało, bo cała moja praca zaginęła gdzieś w otchłani mojego komputera. Czyli słowem, muszę napisać wszystko od nowa. Szkoda, bo byłam bardzo dumna z tego rozdziału. No cóż, mam nadzieję, że uda mi się napisać to od nowa, tak samo dobrze. Nie wiem, kiedy będzie opublikowany. Zaraz po skończeniu tej notki, zajmę się za pisanie, obiecuję! Przepraszam tylko, że znów będziecie czekać tak długo...

Ach, prawie zapomniałam!
Coś jest nie tak z moją listą blogów... Nie mogę dodać żadnych nowych blogów, ani przenieść. Taki mały problem techniczny, który (mam nadzieję!) już niedługo się rozwiąże :)




Do następnego :* Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Nie martw się, kochanie. Ja czeeekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nie przejmuj się nami, poczekamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko ja mogę poczekać na rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też poczekam! Tyle ile będzie trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się, wiesz ile mi się razy rozdział usunął. Masz pięknego bloga, niedawno go odkryłam i bardzo mi się spodobał. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i liczę na szczerą opinie: http://por-siempre-enamorada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~

Lydia - Land of Grafic