niedziela, 9 marca 2014

Wyjaśnienia

Witajcie!

Nawet nie wiecie jak mi głupio. Zaniedbałam mojego bloga i komentowanie Waszych. Przyznam się bez bicia, że niektórych rozdziałów nawet nie przeczytałam, z prostego powodu : nie miałam czasu. Tak, tak wymówka stara jak świat, ale tym razem naprawdę nie miałam czasu :) Przez ostatni tydzień z powodu prób i występów wracałam do domu po dziewiątej, byłam wyczerpana i nawet nie miałam siły włączyć mojego laptopa...
Nieważne. Ważne jest to, że chcę wszystko nadrobić. Wieczorem zabiorę się za 'spóźnione' komentarze, a rozdział postaram się dokończyć w tym tygodniu. 
To by było na tyle.
Jeszcze raz przepraszam.
Pozdrawiam serdecznie :*

7 komentarzy:

  1. Ja tam poczekam na rozdział, tyle ile będzie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty Ag. ^^

    Ja również poczekam, bo wiem, że warto. Spokojnie sobie wszystko uporządkuj, zrób, co masz zrobić. Czekam cierpliwie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Olu,

    Nie martw się o date dodania. Ja swój ostatni rozdział dodała 29 stycznia.. jest marzec. Ech, chyba pobiłam rekord xD No nic.. poczekam, bo wiem, że warto.. nie przejmuj się. Tekst ma wychodzić z twojego serca, a nie z pośpiechu czy stresu jaki wywołuje czas. Spokojnie. Wszyscy Cię kochamy <3

    Pozdrawiam i życzę dużo weny,
    Marcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cierpliwie czekamy na rozwój dalszych wydarzeń... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Olu!
    Nie masz czym się martwić, naprawdę.
    Pisz tak długo, jak będziesz musiała.
    Poczekamy. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wygląd bloga. zapraszam do mnie; http://ludmila-ferro-superstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również poczekam nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~

Lydia - Land of Grafic